Pages

Tuesday, March 15, 2011

AGM PMFST 2010/2011


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pada hari 23 Mac 2011 pada hari rabu akan diadakan Mesyuarat Agong PMFST bagi sesi pimpinan 2010/2011. Majlis ini akan bermula pada pukul 5.00 petang bertempat di Dewan Anuar Mahmud(DAM). Dalam mesyuarat ini juga akan bertukarlah pimpinan pada sesi ini dan sesi perlantikan exco pimpinan PMFST yang baru akan dilantik.

Proses perlantikan bermula dengan pendaftaran pencalonan pimpinan exco yang dibuka sekarang di bilik PMFST dan boleh berjumpa terus dan hubungi YDP PMFST Aiman Zafri di talian 0134429964 untuk pendaftaran.

Seterusnya calon-calon exco PMFST akan diberi beberapa minit untuk memperkenalkan diri dan diberi peluang berkempen untuk menarik minat pengundi semasa mesyuarat tersebut berlangsung. Selepas itu, Proses pengundian akan berlangsung dan kelayakan calon untuk jawatan akan ditentukan jumlah undi yang dijalankan. Antara post-post exco yang dipertandingkan:

Exco/Timb. Kerohanian
Exco/Timb. Akademik
Exco/Timb. Ekonomi
Exco/Timb. Kebajikan
Exco/Timb. Informasi & Penerbitan
Exco/Timb. Hal Ehwal Siswi
Exco/Timb. Hak Antara Kaum
Exco/Timb. Sukan
Exco/Timb. R&D

Untuk pengetahuan semua, Universiti Kebangsaan Malaysia telah memperkenalkan sistem baru bagi pernilaian kokurikulum berkredit iaitu Kontrak Pembelajaran. Setiap calon yang berjaya mendapat tempat untuk menjadi exco akan diberikan 8 JAM KREDIT dalam mata pembelajaran HHHC 9118.

Untuk maklumat perlaksanaan subjek HC yang baru, sila baca Garis Panduan Perlaksanaan Kokurikulum Berkredit Berasaskan Kontrak Pembelajaran dengan klik untuk maklumat lanjut.

Malumat lanjut, sila berjumpa dengan pegawai di Pusat Perkembangan Pelajar.

(epelajar/bul/bil.12012011-06)

Jangan lepaskan peluang ini..

Sekian,Terima kasih

No comments:

Post a Comment